گواهینامه معتبر غواصی

گواهینامه معتبر غواصی
گواهینامه معتبر غواصی

گواهینامه معتبر غواصی

آموزشگاه غواصی اقیانوس به مهارت آموزان خود در پایان دوره آموزشی مدرک معتبر غواصی، ارائه میدهد،این گواهینامه پس از شرکت و قبولی در آزمون های تئوری و عملی زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای صادر میگردد.
شایان ذکر است که گواهینامه های سازمان فنی و حرفه ای دارای استانداردهای مورد تایید سازمان جهانی کار یا I.L.O می باشند. این مدارک در خارج از کشور معتبر بوده و در صورت نیاز قابلیت تبدیل شدن به گواهینامه سایر کشور ها را دارند.
 .بخش مهم خبر اینست که برخی از کارآموزان این آموزشگاه توانسته اند علاوه بر کشورمان در کشورهای ایتالیا ، آلمان، استرالیا، ترکیه، و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس در حوزه غواصی بدرخشند.
مهندس علی جوکار موسس این آموزشگاه، در زمینه های مختلف شغل غواصی میتواند مشاور خوبی باشد. کافیست با این شماره 09172728493 تماس گرفته و از سالها تجربه کاری در زمینه غواصی ایشان بهره مند گردید.  آموزشگاه غواصی اقیانوس در استان بوشهر به آموزش غواصان برتر کشوری و خارجی پرداخته و در این زمینه کارنامه درخشانی دارد. با حضور در این آموزشگاه از مهارتهای پیشرفته غواصی برخوردار خواهید شد، آموزش واقعی در محیط کار، از بین بردن ترس و هراس کارآموز و نهایتا آشنایی با مشاغل مختلف در زمینه غواصی مواردی است که ما  بسیار به آن اهمیت میدهیم
 مطالب مرتبط
گواهینامه معتبر غواصی 
آموزش رایگان شنا
آشنایی با انواع غواصی
مهارت و توانمندی های عمومی و تخصصی غواص
غواصی تجاری یا صنعتی
زمینه های شغلی غواصی در شمال و جنوب ایران
تیپ شخصیتی غواص

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر